Hadi asidan korktun olmuyorsun en azından doğru düzgün maske takın değil mi ? Dışarı çıkmaya korkuyorum ya . Ben hastanede çalışıyorum tıbbi sekreterim covid in basladigi ilk sene birde 5 aylık hamileydim . Masalarimiza branda takmışlardi temas olmasın diye bir de minik pencerem vardı.. adam maskesini açti pencereden kafasını soktu ve bana diyor ki ben pozitif çıktım da raporu nereden alacağım . İşte bu şekilde bilinçsiz insanlar çok Cook fazla ..
Asi konusunda ise düşüncem şudur çoğu asi alerji gösterebilir . Olenlerde oluyor , felç kalanda oluyor evet ama çoğu aşılar da oluyor kişiden kişiye değişiyor bu durum
Asi konusunda ise düşüncem şudur çoğu asi alerji gösterebilir . Olenlerde oluyor , felç kalanda oluyor evet ama çoğu aşılar da oluyor kişiden kişiye değişiyor bu durum