Bebeğim 7 aylik olmak üzere, en başından beri onun odasinda ayrı yataklarda yatıyoruz. O besiginde ben yaninda yatakta.
Ama artık benden rahatsız olduğunu düşünüyorum. Hareketlerimden falan sicriyor.
Oda ayıranlar gece beslenmesini nasil yaptınız, ağlamasını duyunca mi gittiniz alarm mı kurdunuz. Gece uyanıyor henüz gece beslenmesini kesemedim.