ebahd ah adaşım benim adım öykü şilan kızımın adı helen. 🥰
O kadar anlıyorum ki sizi o evlada duyulan aşkla, baskı yorgunluk imdat deme hissini hala yaşıyorum bizimde fark farklı problemlerimiz var maalesef. Evlat büyük sorumluluk. Muhallebi vs de mi yemiyor kuzucuk yahu 🙏🏼