nurelem o dönemde benimkinde de bir ekmek sevdası vardı nedense boş boş ekmekle geziyor sürekli ekmek yiyordu 😂😂ama yemek zamanı yemeğinide yerdi şimdi iki buçuk yaşında but şeklinde kemikli tavuğu eline alıp ısıra ısıra yiyor çorbasını içiyor kahvaltısını yapıyor geçici bir dönem bence
[bilinmeyen] o kadar ekmek seviyordu ki Doğum günü pastasını babası ekmek şeklinde yaptırmıştı bizim 😂😂😂😂😂