Nihal1341 Merhaba kızlar benim oğlum 6 buçuk aylık sağlık ocağı kan damlası kullanmaya başlamamızı söyledi fakat kullandığımdan beri poposu aşırı derecede yara ve pipi ucu aşırı kızarık başına böyle bişey gelen var mi yada alerji göstermiş olabilir mi yanıtlarsanıx sevinirim ❤️
Araseymen Nihal1341 ben senin yerinde olsam kan damlasi kullanmam ben kendi oglumdada kullanmadim.sabahlari ac karnjna üzüm veya keçiboynuzu pekmezine 1 2 damla limon damlat 1 tatli kasigi ver ben oyle yaptim ve doktorumuz beni cok takdir etti en güzel kan damlasini kendin bulmuşsun zaten diye.cok şükür 19 aylık değerlerimiz normal 🧿
Nihal1341 Morfrenk inşallah teşekkür ederim [bilinmeyen] Çok teşekkür ederim hen kesiyorum bunu kullanmayı
Nihal1341 irva ferrum kan damlası bildig kadarıyla herkes onu kullanıyor ama 💁♀️ [bilinmeyen] inşallah teşekkür ederim [bilinmeyen] inşallah teşekkür ederim
irva Nihal1341 Ocean kullanabilirsin.Ya da vitagil.Ben vitagil kullanıyorum 5 aydır.Keçiboynuzu özlü kabız vs hiç yapmıyor.Ayrıca demir oranı daha yüksek diğerlerine göre.
Nihal1341 Araseymen mamaların içine 1 tatlı kaşığı koyuyorum ama tek başına vermeyi hic düşünmemiştim ne güzel keşke bebişler iyi olsunda ne gerekiyorsa yapılır 🤗
Morfrenk Nihal1341 siz yinede kan damlası kullanın. Keçiboynuzu pekmezi veya özü, boşalan demir depolarını dolduracak kadar yeterlilikte değil. Gelişim çağındaki bebeklerin, güçlü kan depolarına ihtiyacı var. Tabiki keçiboynuzu ekstra olarak verilebilir