Şuan diş çıkarma döneminde ama son 10 gündür nerdeyse ne yese tazyikli kusuyor. Boğazında sürekli hırıltı var. Kusunca da balgamlı çıkarıyor. Bugün doktora götürdüm 3 ayrı hastalık saydı biri çölyaktı 😔bir sürü tahlil test verdik . Dişle alakalı bi durum mu yoksa rahatsızlık mı başına gelen var mı?