Deryaoz acaba ne oldu da düzeldi sorunu anlayamadınız dimi? Yapıları mı böyle acaba uyumayı bilmiyorlar belki
[bilinmeyen] tamamen aynıyız. Çok üzülüyorum uykusu bölünüyor diye yoksa ben alıştım bölük bölük uyumaya. Bi de yakın aylarda bebeği olan arkadaşlarım var gece hiç uyanmıyor gündüz 5 saat aralıksız uyuyor falan diye anlatıyorlar iyice geriliyorum 😅 umarım bilen biri çıkar 🙏🏼