Ay_61 bebeğim 3 aylık, ben de sağıp veriyorum, lansinoh elektrikli pompa çift göğüs kullanıyorum, e bebekte 800 küsürdü belki, ama internetten 500 e aldık, meme kabul etmedi bebeğim biberona alıştı, elimle sağmaya çalışırken ne zorluklar çektim, mochi vardı ama onun fonksiyonu sağım yapmak değil ki, şiş göğüslerle canım çok acıyordu. Lansinoh pompa ile iflah oldum diyebilirim, hem göğüsleri boşaltıyor rahatlatıyor, hem düzenli sağımda süt azalmıyor, artıyor. Uykusuzluk ve uzun süre açlıkta, bi de sağım arasını açarsan süt çok azalıyor gerçekten.Hele bu sıcaklarda, bi de 3. ayda memeler içi boş gibi kendini salarmış diye okumuştum buralarda, biraz öyle oluyor evet ama iyi beslenmeyle yine süt oluyor. Protein ağırlıklı beslenmeye çalış canım, bi mönü söylicem dene belki sende de işe yarar. Dün yine akşam yemeği hazırlayamamıştım bebekten, napalım napalım derken, yemek yapamadığım kıymayı, yumurtalı kıyma yaptım, bi de az haşlanmış makarna vardı yoğurtladım, dedim bugün de böyle olsun, bikaç saat sonra sağım yaptım, uzun zamandan beri ilk defa sütüm çoktu hatta en çok olduğu zaman oldu, başka bişey yapmadım, yemeğe bağlıyorum ben🤔