Gediz-01 benim de her sene yazın evime girerler özellikle senin bahsettiğinden burada yazılımda adını öğrendim oymuş demek zararsızmış öyle zaten insan yicek halleri yok ama bende çok rahatsız oluyorum tiksiniyorum görünce ama yakalamak ne mümkün geçenlerde girdi mutfağa kaçtı oradadır diye düşünürken gece gözümü bir açtım yatak odada tavanda tam karşımda gitti geldi gitti geldi oğlum da yanımda duvar dibinde yatıyor duvarlar da gezdikleri için yatağa gelir diye korktum ama gelmedi şükür