Kızlar dogum yapalı 1 yıl oldu sezaryen dogum yapıp hala kılolarından ve göbeginden kurtulamayan var mı ? Ben korse takmadım o yuzden göbegım baya bı duruyor. 57 kg hamile kaldım 82 doguma girdim çıktım 72 dim şu an 70 ile 68 arasın da gıdıp gelıyorum bu yaşıma kadar rejim yapmadım arada aralıklı oruç yapıyorum 68 oluyorum yedıgım de yıme 70 oluyırum 🙈 ve bu saatten sonra korse taksam işe yarar mı gobek için ve tavsiyeleriniz var mıdır 🙏🏼🌸