yagmurozgul sarılığın birden fazla çeşidi varmiş sık sık emzirin süttünüz varsa en fazla 1.30 saatte bir uyandır emzir uyanmasını beklemeyin benim bebeğim de sarılık 4. Gün çıktı iyi beslenmesine rağmen atlatamadık araştırma sonucu anne süttü sarılığıymiş diğer sarılıktan daha geç geçiyormuş şuan 24 günlüğüz ve hala atlatamadık değerimiz 14 çıkıyor sınırın altında olduğu için emziriyorum sık sık 15 üstü olurda küveze alıcağını söyledi artık o kadar yoruldum ki doktor küveze alması için Rıca edesin var bir an önce atlatsın diye