Bebegim 1 hafta sonra 1 yaşında olacak ama yaklasık 7. Ayından itibaren kucak bagımlısı oldu. Kucagımdan indigi anda hatta indirecegimi anladıgı qnda kıyamet kopuyor. Ya bende ya babasında durqcak eger evdeysek asla kucagımdan inmeyecek. Oyuncakla oynayacaksa kucagımda oynayacak yere ineyim de oynasın diye bişe yok hep koynumda. Yaz geldi artık 2 katı yoruluyorum mesela bir yere dalıyor lavaboya gideyim diyorum anında anlıyor. Artık psikolojik olarak cok yıprandım. Var mı böyle olan nasıl atlatabilirim bu durumu