Merhabalar oğlum sekiz aylık başlarda bi kaç kaşık da olsa yiyordu ek gıdaya başladığımızda altı aylık iki dişi birden çıktı çok ısrar etmiyordum yesin diye sonra üsttende gelmeye başladı dişler yine ısrarlı davranmadım üslerde çıktı şimdi diğer dişler çıkmış sekiz aylık olduk mama sandalyesine oturunca başlıyor krize asla bişey yediremiyorum doğumdan sonra kesilmeyen kanamam için düzene sokmak için doğum kontrol hapı (yasmin) kullanıyorum dört aylıkken bi ay kullandım bıraktım sütümü azalttı diye bırakınca kanama devam etti sekiz aylık olana kadar dişimi sıktım ama kanama çoğalınca artık değerlerim düşünce mecbur tekrar başladım şimdi sütüm hiç yok el gıdada almıyor dört buçuk kg doğan cocuk sekiz aylık on kg anca oldu kg takıntım da yok ama açlıktan ağladığını görünce çok üzülüyorum baştan beri mama destekli gittim hep bu arada ek gıdada meyve tatlarını alınca sanırım mamada almadı her türlü mamayı denedik yemiyor sürekli emmek istiyor süt yok nolur yardım edin napcamı şaşırmış durumdayım 😔