Ben 5.ayinda verdim atakdan sonra bir, birbucuk ay cok güzeldi kendi uyuyordu. Sonra disari cikmalar misafir gelmesi gitmesi derken düzen gitti. Tavsiyem önce düzen oluşturun ve sadık kalin yoksa bigun öle bigun böyle olmuyo.bebekler hep aynı davranışı istiyor.şuan 7/25 günlüğüz. Tatilden geldik yeniden egitim veriyorum. Kucagimda salliyorum dalmaya yakin yatagina koyuyorum poposuna pişpiş yapıyorum öle uyuyo. Mühim olan uykuya nasıl daldığı kilit nokta burasi. Ayakta sallarkende öle sallayin ama dalmaya yakin durun ama elini kolunu oksayin hafif iki üç güne buna alisiyor cocuk.. her yöntem icin aynı seyler gecerli dalarken destek olmamalı.