Hnm-123 [url=https://resimlinki.com/i/aEhK784][img]https://resimlinki.com/i/aEhK784.png[/img][/url] kızlar Merhaba! Trendyol üzerinden bu nem cihazını aldım çok güzel beğendim ama resimde görüldüğü gibi etraf su gibi oluyor napayım sizce iade mi edeyim? https://resimyukle.io/r/bk4y487nB0 Böyle oluyor
Teemo07 Hnm-123 yükseğe koymak lazım sanırım. Bende kiwi nin buhar mak. Almıştım yerdeydi. Sabah Bi kalktım yerler sırılsıklam 🤦🏻♀️ sonra yüksek bir tabureye koymaya başladım. Sıkıntı kalmadı.