Kizlar ya oğlum 11 aylık dün öğlen uyuttm o arada hemen duş alayım dedim geldgmde uyanmış beşikten çıkmış yatakla yapistrmsm yataktan da kendi yere atmış yatagmz yüksek değil ama bşey yoktu da dün akşam gözünün bi tanesinin içi kızarmış ben hiç unuttum yataktan düştüğü için olduğunu bu sabah baktım kızarkligi var birazcık daha napsam ya doktora götürsem mi bişey olurmu 😢😢çok kötüyüm suan ya ..