Arkadaşlar adetden 13 gün gün sonra lekelenme geldi ama aynı yerleşme kanaması gibi şimdi ihtimal de veremiyorum korunuyoruz ama geri çekilme yöntemiyle korunuyorz çünkü ilaç kullanamıyorum 1 buçuk sene boyunca iğne ile korundugum için yeni düzene bindi adetim doktorum ilaç kullanma dedi. 3 kez spiral taktirdim sürekli kaydı. Prezervatif yine alerji yaptı. Allaha emanetiz. Ama 13 gündür hiç kaza olmadı sizce ihtimal olabilir mi yaşayan var mı aranızda?