Rezonaz Merhaba kızlar benim bebiş 8. Ayına girmek üzere ama halen günde en az 5 kefe kaka yapıyor bazen iki kere yapıyo bi sorun mı var açana bir türlü günde bir kakaya düşmedi doğduğundan beri böle. Normal mi acaba yoksa bi sorun var mıdır 🤦🏼♀️
ArYa19 Benimki 4 aylık oldu bazen günde 5-6 bazen 2-3 kez yapıyor 1 kere yaptığı sayılıdır hiç yapmadığı olmadı henüz 😂 metabolizması hızlı çalışıyor diye düşünmeye başladım 😂