nurhira arkadaslar bebegim uc aylik hem anne sutu hem mama takviyesi aliyoruz..dogdugundan belli hip organik compotl kullaniyoz..ama bi tanidigim onun icinde civanin fqzla oldugunu bebegin gelisimi cok etkiledigiji soyledi cok tedirgin oldum haftaya kontrolumuz var doktora sorcam ama sizinde fikirlerinizi almak istedim
Perfectsoul nurhira doktorumuz piyasadaki içerik açısından en iyi mama olarak önce hipp organic combiotic’i ikinci olarak da holle’yi önermişti. Hipp kullanıyorum ikizlerim için doğduklarından beri. Bebeklerim 11 aylık, gelişimleri çok iyi, hem kilo boy hem de nörolojik gelişim açısından, doğru düzgün gaz sıkıntısı da yaşamadık. Biz çok memnunuz ve değiştirmeyi hiç düşünmedik. Her bebekte aynı memnuniyet olmayabilir elbette Ben hipp i tavsiye ederim.
Sumeyyebaglan Hipp i bende kullandım fakat içinde palm yağının olduğunu farkedince bırakıp pişman oldum. Bebeğime kiloda aldırmadı
Zumrasmom Ben doğduğundan beri hipp kullanıyorum,çok şükür gelişimi gayet iyi herhangi bi gaz problemi ya da kabızlık yaşamadım.
prenses10 Momstar palm yağı hepsinde de var. Sma optiproyu inceledim ben. Onda da var malesef kolza yağı da var
Sumeyyebaglan Momstar şuan 10 aylık oğlum. Hem emzirip hemde mama veriyodum ama çoğunluk emzirme ağırlıklıydı. Gaz ve kabızlık problemi yapmadı kesinlikle hatta sma dan ona geçmiştim iyi gelmişti fakat dediğim gibi içeriğini farkedip kilo yapmadığını hatta aksine çok çabuk acıktırdığını yani doyurucu olmadığını burada bi çok kişidende okudum. Zaten 6 aylık olmuştuk mama kullanmayı kesmiştim o yüzden bi öneride bulunamicam malesef😓
nurhira Momstar suan hipp kullaniyorum dun aksam soyledi haftaya doktor kontrolumuz var doktora sorcam [bilinmeyen] bende combiotec kullaniyorum [bilinmeyen] benim doktorumda oyle dedi tanidigim oyle deyince korktum [bilinmeyen] [bilinmeyen] tesekkur ederim
Asdfhl123 Hipp combiotic öneririm hem omega 3 de var kabızlık vs yaşamazsınız biraz maddi açıdan zorlayabilir diye hümana kullanıyorum ondan da memnunum bişey sormak istiyorum mamayı kaç defa veriyorsunuz kaç ml veriyorsunuz merak ettim
Fria Ben de hipp kullanıyorum . Anne sütüne en yakın tat onda, sma ve aptamilden sonra hipp e geçtik. Diğerlerinde kabızlık çok yaşadık