Hirakin Arkadaşlar bebeğim 2 aylık sadece formül mama ile besleniyor. Aptamil 1 numaradan bebelac gold 1 numaraya geçmek istiyorum. Mama değişikliği sorun yaratır mı kullanan var mı ?
Omery Hirakin bence yaratmaz ben Hipple başladım doktorum bebelac nutrikonfor önerdi ona geçtik bir ara aptamil kullandım. Şimdi korona olduk içinde probiyotik var diye yine aptamil kullanıyorum
Hirakin KaderturanAlp aptamil kabızlık yapmaya başladığı için değişikliğin sindirim sistemine iyi geleceğini düşündüm [bilinmeyen] bebeğinizde coronanın nasıl etkisi oldu ? [bilinmeyen] bebeğinizde coronanın nasıl etkisi oldu ?
Omery Hirakin ilk gün ishali vardı ama koronadan tabiki şüphelenmedik. O gün akşam ablam pozitif çıkınca bizde temaslı olduğumuz için test verdik öylece öğrenmiş olduk bizde pozitif olduğumuzu. Ertesi gün muz yedirdim ishali geçti biraz huysuzlugu vardı o da geçti çok şükür ilk üç gün geceleri yarım çay kaşığı calpol verdim bugün 4. Günümüz vermeyi düşünmüyorum ama gece beni korkutursa veririm muhtemelen. Gündüzleri iyi de geceleri biraz huysuz oluyor. Bakalım inşallah en kötü gümlerimiz geri de kalmıştır.