Kedogan doktora fotoğrafı yolladım canım bakalım ne diyecek
[bilinmeyen] amin canım cümlemizin evlatlarını bağışlasın inşallah sağ ol 🥰
[bilinmeyen] bebek yağı bende kullanmıyorum doktoruma danışacağım önerisi üzerine sabun kullanacağım. Teşekkürler 💐
[bilinmeyen] 1 yaşında