BirAnneBirBebekkkKk kızlarım 27 aylık ve 3 aylık
ikisi de doğum saçı, hiç ellemedik
küçüğü yine ellemem de büyüğe bi makas atsak mı diyorum çok cansız ve dökülüyor
ama asla sıfıra vurdurmam çok kötü görünüyor çocuklar allah korusun hastalıklı gibi :(
kardeşim yeğenime yapmıştı da çok üzülmüştüm çocuğa baktıkça