https://imgyukle.com/i/c6r5c
Yara bandı alerjik vardı bayadır kullanmıyorum ama yemek yaparken zorunlu kullandım 1 gece kaldı ve fena olmuştu fotodan net değil serçe parmak çocuğu emzirmek için görgüsünü zor kavrıyorum, ne yapmam lazım
Yara bandı alerjik vardı bayadır kullanmıyorum ama yemek yaparken zorunlu kullandım 1 gece kaldı ve fena olmuştu fotodan net değil serçe parmak çocuğu emzirmek için görgüsünü zor kavrıyorum, ne yapmam lazım
Ne zaman geçer 😔
Ne zaman geçer 😔
[bilinmeyen] Ne zaman geçer 😔 ne yapmam lazım
.