Mombaby123 Kızlar eşimin yiğeni rahatsizlandi köye geldik ayın 13 ne 9 aylık aşısı var burda iş güç çok var ateşi çıksa eşim yok burda ilgilenemem bi de huysuz oluyo yaptırmak istemiyorm bir kaç gün sonra yapsam olur mu sizce ???
Tospikkkk Mombaby123 9.ay ile ilgili bir fikrim yok ama 4.ay aşısında il dışındaydık dönünce yaptıralım dedik ve bir ay süresi var sorun etmeyin demişti hemşireler
Sukursebebiii Mombaby123 9. Ay asisini bilmiyorum hatta 9. Ayda asi yok saniyordum. Ama biz de 6 ay asisini 10 gun kadar gec yaptiracaviz doktorumuza sorduk sorun olmaz dedi
BalarisiYusra Mombaby123 bizimde 1yaş aşısı gecikti covid olduk malesef doktor aradı aşı olmadı diye söyledik durumumuzu tekrardan arıcak bizi aşı için yapılıyor demek ki
Oglunasikbiranne08 Mombaby123 birşey olmaz bence . Çünkü biz o aydayken oğlum hasta olmuştu. İyilestikten sonra yapalim demisti doktor . 1 hafta 10 gun kadar sonra yaptirmistim aşısını iyilesince
Mombaby123 BalarisiYusra Oglunasikbiranne08 Bulutbey Egegun Emirin_Annesi10 teşekkür ederim kızlar saolun
Bulutbey Mombaby123 1,5 yaş açısını bi 10 gün sonra yaptırdık. Hemşireye mesaj attım hafif gribal bir durumu var diye. 1 hafta sonra yapalım demişti. En güzeli sormak sanırım
Egegun Mombaby123 birkaç günden bişdy olmuyor oğlumunkildr hep 1 hafta falan geç oldu sağlık ocağı sorun gok dediler
Emirin_Annesi10 Mombaby123 9aylık aşısı 1 yasındaykende yapılıyormuş sağlık ocağındaki ebe öyle dedi. Benim oğlum da hastalandı diş falan çıkarıyo bağışıklığı düştü bende 1 yasında yaptırmaya karar verdim num varsa arasan keşke