ipekk96 Merhaba bebeğim 1buçuk aylık kan damlası kullanmam gerekiyor ocean mi daha az yan etkisi var newvitmi hangisini almalıyım
Musam ipekk96 kan damlası neden kullanıyorsunuz sadece d vitamini kullanmanız gerekiyor kansızlık mı var kan damlası 4. Aydan sonra veriliyor
Mys01-01 ipekk96 bizimde 9,7 çıktı doktor önerisi ile damla aldık canım ama süt alerjimiz yok isim onereyım desem siZe bizde 3 ay 8 günlüğüz
ipekk96 Musam evet kan değerimiz 9.6 çok düşük olduğu söylendi o yüzden kullanıyoruz ilk ferrum kullandım çok yan etkisi oldu oyüzden değiştirmek istiyorum
Emir123ali ipekk96 ipekk96 kilosuna göre canım damla veriyorsun canım mesala 6 kiloysa 6 damla ipekk96 yok canım bizde hiç yan etkisini görmedim
ipekk96 Mys01-01 yükseldimi peki şimdi nasıl normal değerlere geldimi ve ne kullanıyorsunuz acaba küçük olduğu için her kan damlası kullanamıyoruz siz ne kullandınız
Mys01-01 ipekk96 bestiron damla onerdi doktor bıze özel ama dedı canım elımde yapacak testı o yüzden suan bılmıyorum inanki
ipekk96 Mys01-01 anladım canım teşekkür ederim umarım inşallah iyi sonuçlar alırız🙏 [bilinmeyen] kaç damla kullanmıştınız acaba