mltmkrkl Kızlar bebegim 5 aylık bugun aşı vurulduk ateşledi şimdi calpol verdim duş yaptırabilir miyim sormayı unuttum normal mi ateş yapması yavrum uykuda inliyor 😔
Ozgdfn mltmkrkl ateş normal çünkü ağır bir aşı.bizimde ateş bir anda 39a çıkmıştı . Aşı yerinde morariklik kızarıklık ve böyle elleyince minik beze gibi biseyde gelebilir.Çok geçmiş olsun
kartanemmm mltmkrkl bizde 2 ci dozu yeni yaptırdık canim asiyi vuran hemsire yaptirabilirsin dedi bende yıkadım. 3 gün ateş muhakkak yapar dikkat edin
Daphnemom Verem hariç aşılardan sonra duş sorun değil. 2 doz bexsero yapıldı kızıma 3 ve 5.ayda ikisinden sonra da banyo yaptırdım bi sorun olmadı. Bizde hiç yan etki yapmamıştı hafif bi ağlaması olmuştu ama çoğunlukla ateş yapıyormuş.
kartanemmm mltmkrkl rotada korkulcak bir sey yok en fazla ishal yapıyo onemli olan atesini kontrol altında tutman. Agar gelicek olsa ikisini ayni anda vermezdi hekiminiz