BARANN24 benimki ilk doğduğunda ertesi gün çocuk doktoru down olabilir mi acaba gözleri çekik falan diye aklıma soktu. Oradan tetiklendim ve toparlayamadim. Başka şeyleri de arastira arastira okuya okuya sendromlar vs birsuru bilgi yukledim kendime, emindim hatta kesin bir şey var diyordum herkesi ikna etmeye çalışıyordum, burada da postlarim var. Bu beni lohusa depresyonuna itti çok ağır geçirdim, ağlama krizleri sinir krizleri. Evliliğim de mahvoldu. Sonunda emzirmeyi kesip ilaç kullandım ve anca öyle toparlandım. Bir de detaylı kromozom testi ve array testi (Cook küçük ölçekte kromozomlara bakıyor) yaptırdım 2 buçuk ay bekledim. Çok şükür normal sonuçlar.
Benim oğlumun maşallah gelişimi iyi, baş çevresi ama tabloda yüzde , 25-50 arasında ilk doğduğunda daha da düşüktü ben neden neden diye delirdim bu down konusu bitince. Hep bir seyler aradım. Şimdi 8 ay 25 günlük, maşallahı var ama bilmiyorum belki ilacı bıraksam yine takarım.