29 günlük Bebeğim birkaç gündür gaz sancısı çekiyor kakasını çok zor yapıyor, ağlıyor. Kimyon iyi gelir dediler çay kaşığının yarısı kadar kimyonu yarım çay bardağı sıcak suya döktüm içtim bebeğim uyudu kaldı ama uzun uyuması beni korkuttu. Acaba zararlı olabilir mi uyuşturdu mu ne yaptı ağır mı geldi? Yoksa yorgun düştü de rahatlayınca mı uyudu? İlk bebeğim. deneyen varsa söyleyebilir mi içmeyim mi yoksa böyle sancısı olduğunda devam mı edeyim rahatladı kakasını da yapıverdi ama hemen uyuyunca korktum 🤭