Merhaba anneler🌸 1 buçuk aylık bebeğim yeni doğduğun da ilk 10 gün felan mama verdik sütüm geç geldiği için sonra sütüm arttı çok şükür kilo alımı da gayet iyi size sorum şu yeni doğduğun da mamayı cuk cuk diye içen çocuk şimdi mamayı içmiyor diliyle itiyor zaten içmesi için zorlanıyorum artık mama bile vermiyorum 1 aydır zaten sütümle besliyorum çok şükür seviniyorum bu duruma hatta ama sadece merak ettim mamayı neden içmediğni acaba anne sütüne alıştı diye mi mamayı içmiyor artık oldu mu sizde de böyle?