Merhaba, normalde bu zamana kadar hiç kıyaslama yapmadım. Konuşur vs diye. Ama bir arkadaşımın oğlu, benim oğlumla aynı ayda, çocuk her şeyi söylüyor. Ben ona bir şey söylesem onu bile tekrar ediyor. Her bebeğin gelişimi, karakteri vs aynı olmaz biliyorum ama bir kaç gündür aklıma takılıyor. Bebeğimin konuşmasını desteklemek için ne yapabilirim? Kitap okuyoruz, oyun oynuyoruz, parka gidiyoruz. Fikir verenlere teşekkürler