Merhaba arkadaşlar. Kızım 2 yaşına girmek üzere artık hormonlarımın düzene girdiğini düşünüyorum. Yavaş yavaş emzirmeyi de sonlandıracagim. O yüzden lazer epilasyon düşünüyorum ama çevremde buz öneren de var igneli de. Yaptıranlar hangi yöntem kesin çözüm sizce fikir verir misiniz?