Merhaba herkese. Bebeğim 1 aylık ve geceleri çok ikiniyor kakasını yaparken. Kaka yaparken ve gaz çıkarırken çok sesli yapıyor. Bu sebeple bugun doktora gittik ve benim sut ve sut ürünleri tüketmemem gerektiğini söyledi ayrıca bebege de her emzirme sonrası verilmek üzere laktazm damla yazdı. Kullananlar var mi ve sonuçları neler paylaşabilir misiniz :)