Bazen keşfetti ve hoşuna gittiği için de yapıyorlar tabi akıntı huzursuzluk koku vs yoksa bu dediğim. Oğlumun daha karnındayken eli hep kulağındaydı doğduğunda düşüktü kulağı mesela yamultmuş ama nasıl tatlı duruyor 🤤 şimdi 10 aylık hep kulaklarında elleri tutuyor çekiyor vs ama ne diş ne kaşıntı hoşuna gidiyor