Musam herkes yalniz kalmayi hazmedicek diye bisey yok korkman cok normal. 5.5 ayligiz ve ben sadece 2 gun yalniz kalabildim asiri uykusuz huysuz ve kolik bir bebegim var. Fiziksel olarak hem eve hem cocuga yetismem cook zor oluyor yasli annem bizimle manevi destegi yetiyor yalniz hissetmemek icin. Herkes yalnizligi sevmek zorunda degil ve bunda hicbir sorun yok. Ve evet bebek bakmak, hele ki zor bebek bakmak cok zor.