Bebeğimin ön alt tarafında 2 beyaz belirgin beze var çıktı çıkacak iştahı da azaldı emerken bazen ısırır gibi yapıyor galiba diş etleri iyice kaşınıyor diş kaşıyıcısı olduğu halde beni kullanıyor diyeyim . Ama su içiremiyorum bu diş kaç ayda çıkacak ya resmen 1 aydır anam ağladı ne çektiğimi tahmin ediyorsunuzdur . 6 ay 25 günlük