Evet canım bende sabah dokuzda doğum yaptım akşam dokuzda kustuğu için miğdesini yıkadılar sonra kanına baktılar enfeksiyon çıktı bende idrar yoku enfeksiyonu vardı ona geçmiş 7gün yattı antibiyotik tedavisi uygunlandı son 3gün emzirme için çağırdılar
İnsanın içi rahat etmiyor ama biliyorum inanın orda çok iyi bakıyorlar yıkıyorlar bütün bakımlarını yapıyorlar toparlamış bi şekilde çıkacak inşallah içiniz yanıyor biliyorum dayanılması zor biley ama iyi olacağını düşünün sağlıklı kavuşun inşallah