Kızlar bebegim 15 aylık ek gıdayla aramiz sıfır nefret ediyor ek besinden ne yapsam sevdiremedim bir iki lokma yiyip bırakıyor mama desen 4. Manasına geçtik evolvia Aptamil sma şimdide Bebelac kullanıyoruz ama maalesef bunuda pek sevmedj artık kiloda almıyor bana fikir verin lütfen 🤦🏻♀️