Morfrenk Prenses066 emziriyorsanız yeşillik yediyseniz sütünüzden geçer veya üşütmüş olabilir. Yeşil kaka sık sık karşılaşacağınız bir durum korkulacak bir şey yok
Deterjanhanim Prenses066anne sütü alan bebeklerde olabiliyor endişe edilecek bi durum değil sağlıkla büyütün bebeginizi