lidyahsn Su meselesi doktor vermesen de olur dedi hemşire verme mama da var, dedi ben günde 1 çay kaşığı veriyorum yine de ne kadar vermeliyim
Berentelli lidyahsn benim bebeğim de mama ile besleniyor 3 aylık biberonu veriyorum ağzına suyu emmek istediği zaman içiyor
dorukhaninannesii lidyahsn bende mamayla buyuttum doktorun dedigi gibi mamada var 6 aylik oldu yeni yeni vermeye basladim biberona koyuyorum ne kadar icerse iciyo
Bebegimm1 lidyahsn bana mamadan sonra cay kasiginda ver demisti dogdu haftadan bu vermistim vermedigimde agzı kuruyordu dilinde beyazlık kaliyordu suyu da hazır sudan kulllaniyordum
Bebegimm1 lidyahsn 1 2 cay kasigi olur bnce ama fazla vermeyin derim suyun fazlasıda bobreklerini yorar
Minik1bey lidyahsn ben mama ve meme ile besliyorum ama suda veriyorum çünkü hava çok sıcak ve bebeğim çok fazla terkediği için su kaybediyor biz bu sıcaklara dayanamazken bebeğim nasıl dayansın. 1 2 çay kaşığı veriyorum
Eselbur lidyahsn kızım 6ay 20 günlük mama ile büyüdü bende 5.5 aylıkken ek gıdaya başladıgım zaman su vermeye başladım öncesinde vermedim
lidyahsn Eselbur yani kimi doktor vermeyin diyor kimi doktor verin anlamdım ben de siizn doktor vermeyin mi dedi. Bazısı vermeyin böbrekleri yorar diyor ikilemde kaldım. Su yani ne zararı olabilir diye de düşünüyorum bir yandan ama
Eselbur lidyahsn ben 4 aylıkken sormuştum sen bilirsn gerek yok demşti verirsen de bi çay kaşığ demişti ben vermedm ek gıdaya gecene kadar