haticelebican Sevgili anneler merhabalar, ben 28 Haziran da sezeryan doğum yaptım bugün 40 ımız çıktı fakat kanamam oldu özellikle iki üç gündür regl olmuş gibi kanamam var öncesinde uzun süredir yoktu bunu yaşayan annelerimiz varmı acaba?
Kizimmmmm3434 haticelebican bende kırkım çıktıktan 3 gün sonra kanamam başladı kime sorduysam regl olduğumu söyledi