Bireylulmeselesi02 MatmazelDeniz evet tek tek cevaplıyım🤣yok canım 02 çocukların doğum günü 02 eylül ondan ötürü 🤣56 ile hamile kaldım 76 ile doğum yaptım toplam 20 kilo aldım şu an da ise 55 kiloyum 🤗nasıl taşıdığıma gelirsek artık yatakta dönemiyordum çok çok zorlandım ama hepsi ikizlerim içindi🥰🙏
Feyzosunannesi asell03 aa benim kizimda ayni 3270 ve 50 cm ve bende ilk dogumun sezaryen oldum🌸 dogum gunu ne zaman
MotherOfAlmila MatmazelDeniz Canim 2011 yilinda bobrek nakli oldugumdan dolayi, daha fazla buyurse bobregi ezer dusuncesiyle erken alindi. Ama zaten saglikli bir bebekti her seyi haftasiyla uyumli bir sikinti yasamadik cok sukur.
Sakinee MatmazelDeniz kızım 55cm 2640 kg doğmuştu 42+2de😂😂😂 30kilo vermiştim oğlumda 59cm 4300 kg doğdu ben 7kilo aldım
TheBossMom MatmazelDeniz 40+3 de normal doğumla 3.400 kg 52 cm ile doğdu oğlum [bilinmeyen] allah bağışlasın ❤️ [bilinmeyen] allah bağışlasın ❤️