AyazMerve MatmazelDeniz Bir oğlum var. 4110 gram 53 cm doğdu . Ultrasonda da öyle göründüğü için doktor normali riskli gördü , kilosundan ziyade karın çevresi normalden geniş olduğu için . Ben de riske atmayıp sezaryen olmuştum 8 ay önce ☺️
Egeymen MatmazelDeniz ilk oğlum 29 haftalık 1400 gram 39 cm, ikinci oğlum 36+1de 2800 gram 42 cm ve kızım 36+3de 3000 gram 46 cm doğdu hepsi normal doğum ve kesisiz dikişsiz 🤭🙏
ZehraSareMom MatmazelDeniz Normal oldu çok zor bi doğum değildi minyon doğdu hala öyle devam ediyor minyon bi kızım var 😍
acimavi MatmazelDeniz ilk doğumum, 40+4 te sezeryanla doğum yaptım, 3.700 kilo, boyu 50 cm di sanırım🤗
Yavuzegeninannesi MatmazelDeniz 38 de doğurdum 3500 kilo 51 cm kafası büyük olduğu için doğum kanalından çıkamadı kafası sıkıştı acil sezeryan oldum
Melekk_2604 MatmazelDeniz Normal doğum yaptım 10 dikişim vardı bildiğim kadarıyla kesi falan attılar çünkü
Mercimek26 Benim miniğimde 39+0 da 3540 gr 50 cm doğdu. ❤️ Suni sancıyla normal doğum yaptım ama doğumdan çıkınca ikinciyi asla yapmam demiştim 😂
ZehraSareMom MatmazelDeniz Çok şükür hiç bir sıkıntımız yok Rabbim tüm hasta bebeklere şifa versin 🎈🌸
rua_da_senhora_das_verdades MatmazelDeniz ilk doğumum. 41+1 de doğal doğumla doğdu oğlum 😍 tam 3500 gram 51 cm 😇 bebeğimin boynuna iki defa kordon dolanması ve ilk doğum olması sebebiyle zor oldu doğumum 🙈 tabi birde dr um çatımın dar olduğunu söylemişti 😁
Melekk_2604 MatmazelDeniz Hiç sorma canım çok zordu benim için ama şükür kucağıma alınca unuttum hepsini
Zulalhamza MatmazelDeniz 3050 gr 51cm doğdu normal dogumla doğdu. Hic yirtik dikis hicbirseyim olmadi rahat dogdu