Ebruseyda Üç buçuk ay oldu hala gaz sancilarimiz oluyo çoğu zaman . Siz ne zaman eskisi gibi yemeye başladınız ben ne nohut ne fasulye mercimek hiç bişey yemiyorum üç aydır