umreyus Kizim 7.5 aylık mama yemediği.icin doktor kahvaltı bulamacina ve muhallebisine mamayı kat dedi normal şartlarda mama en fazla 2 saatte tüketmek gerek ya muhallebiye falan katilincada mi atmış eyler geçerli bu şekilde hazırlayan var mı
Morfrenk umreyus yani net bilgim yok ama katacağınız su yerine mamayı katacaksınız aynı şekilde yani önce mamayı hazırlayın dökün tabağa üstüne bir şeyler katın koyulaştırın kıvamını