Ftmerarslan Merhabalar 40 ım çıktı 40 gün boyunca az az kanamam geldı sonrasında 7-8 gün sonra adet kanaması kadar kanamam oluyor adet olma imkanım varmı adet midir yoksa başka birşey var mıdır çok korkuyorum nasıl anlayacağım
KutayinAnnesiii Ftmerarslan ben 40 ımın içinde adet kanaması gördüm olabilir yani diğer çocuklarımda da ilkinde kırkım çıkınca oldum 2. De 35. Gün oldum 3. De 28. Gün oldum. 40 kanaması değil adet olduğunu doktor muayenesinde öğrendim yani yumurtlamam çok çabuk oluyormuş
Zynp26- Ftmerarslan evwt adet olmussun niye caninu sikiyorsun ki ne güzel iste göbegini iyice.sar adetken şişlik varsa insin
Gamzenilay Bence korkmanıza gerek yok benim lohusalığım 60 gün sürmüştü emziriyor musunuz doktorum bana emziren annelerde böyle olabiliyor bazen demişti