Arkadaşlar lütfen basına gelen yazsın 7.5 aylık bebegim sürekli ağlamaya baslado . Dün uyutmaya çalışırken 4 saat boyunca agladı . Kollarıma yatırdığım an başlıyor ağlamaya . Sabahtan beri iyiydi şimdi yine başladı uyumak istemiyor ama uykusuzluktan aglıyo napıcam