Sesaa1 geceuyumayanne1 Merhaba, benim oğlumda gaz sorunu yaşadık. Dr gittik daha iki haftalıktı. Dr biogia verebileceğim en iyi gaz ilacı zaten kullanıyorsunuz ama ek olarak hangi saatlerde daha çok gaz sancısı oluyorsa o zamana yakın bir çay kaşığı zeytinyağı verin ve masaj yapın dedi. Gerçekten zeytinyağı ve masaj ile kısa sürede çözdük sorunu. Masajı da karnının üst kısmından aşağı doğru bastırarak yaptı. Öyle devam ettim. Bir de bacaklarını karnına doğru bastırırdım. Öyle öyle atlattık. Dr oyun oynar gibi ne zaman isterseniz masaj yapın, bacaklarını karnına çekin, sancısı olmasını beklemeyin ki olan gazı çıkarmasına yardım edin demişti. Umarım en kısa sürede geçer 🙏