Bebegim normalde ayağım da biraz sallardım uykuya geçer di şimdi ayağımdan indirdiğim anda uyanıyor uyusa bile çok kısa uyumaya başladı yarım saat sonra kalkıyor gündüz uykusu olmayınca tabi gece de uyanıyor 😔 sallamayı bırakmak istiyorum nasıl yapabilirim yoksa uğraşmasam hamak beşik mi alsam