Benım de bebegım 59 gunluk. Silikon ucla başadık hastanede. Eve geldik hicbirsekilde almadi. Acliktan agliyordu mecburen sagip biberonla verdim. Emzirme danismanligi aldim iki defa onlarda gelip bildiklerimi soyleyip gittiler. Cok denedim ama mumkun degil emmiyor. Mecburen biberon kullaniuoriz. Ama sagim yspmak cok zor. Gece gunduz makina yanimda.