Nenvarkuzum Birsiyahhikayesi Kendi Ülkemde bir yabancı gibi hissediyorum inanabiliyor musunuz. Nereye gitsem sürü halinde dolaşıyorlar rahatsız oluyorum
Prensannesiyimm Birsiyahhikayesi Ne kadar haklı bir isyan sarilasim geldi adama bugüne n markette biz bir market arabasını dolduramadik en önemli ihtiyaçlari aldık bizim le birlikte alışveriş yapan bir Suriyeli aile ise hiç abartmıyorum 3 market arabasını doldurdu bazen yok olsun bu dünya diyorum çok şükür halimize yine de alıyoruz ya hiç alamayanlar
bitterdelisi244 Birsiyahhikayesi içim acıyo gerçekten gördükçe::: ınsanlara sahıp ckmaları ıcın afganmı olmak gerek suriyelımı ?
Birsiyahhikayesi Prensannesiyimm sizde cok haklısınız gerçekten türkiyede bi market alışverişi bu kadar zor olmamalı herşey çok pahalı ve mecburi şeyleri alıyoruz.
Prensannesiyimm bitterdelisi244 Başımızdaki lerin.insam olması yeterli aslında anlayışlı merhametli olması ama nerde
Birsiyahhikayesi bitterdelisi244 hep böyleydi türkiye göz boyadılar sadece ama herkes gözünü açtı. Afganlar da oylar icin getirtilmiş diyorlar.
Miniklord Söylenecek çok laf var da … anlayacak insan yok … bunca insanın ahı üzerlerine olsun . Rabbim bu dünya da refahı yaşatıyor onlara ama öbür dünya da hesabını sorsun